Drömmen

Tjena nu har jag vaknat, ska snart åka och lämna blod, åt såna fullkorns flingor så man får mkt energi och inte svimmar, har ganska lågt blodtryck nämligen.

Iaf  så inatt drömde jag att jag var med på massa löpsedlar och alla hemsidor på internet , för jag hade vunnit alla bloggars skytteliga, efter jag stått och skutit prick på en toalett i min dröm, coolt va :D?

hitta en lista mer störande saker man kan göra om man vill ;):

10 sätt att reta din omgivning

  1. Ange att din drive-through beställning skall "tas med".
  2. Använd en torktumlare för varje strumpa i tvättstugan
  3. Använd endast kläder i flourocerande rött
  4. Öva på att låta som en fax eller ett modem.
  5. Använd MYCKET rakvatten.
  6. Använd signalraketer på en födelsedagstårta.
  7. Avböj bord vid resturangbesök, stå kvar vid kassaapparaten och ät upp alla mintkarameller.
  8. Avsluta alla meningar du säger med "i enlighet med profetian".
  9. Avtala möten den 31 september.
  10. Be servitrisen om en extra plats till din låtsaskompis.

(skrattnet.se)


Kommentarer
Postat av: S T E P H

Den sista va bäst :P

2008-01-18 @ 11:26:34
URL: http://stephanielouise.blogg.se
Postat av: Sandra

haha shit vad roligt xD

2008-01-18 @ 20:32:28
URL: http://kalmien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0