Flumm

Tja jag har inte kunnat göra något för min flickvän nina har suttit vid datorn hela tiden och gjort sina headers :) samt att idag har vi shoppat och sen bloggat om det,

men nu ska hon på träningar och sånt så jag ska nog finna tid att göar nått :) min kö har minskat vilket jag är nöjd med :) men det får gärna komma fler nu eftersom jag snart e klar med den tror jag!. har inte tittat på kölistan på ett tag!

Haha hitta en til rolig lista från skrattnet

15 sätt att förstöra en flygresa

  • Gå igenom statistiken för flygkraschser högt och tydligt.
  • Fråga flygvärdinnan vart stoppknapparna sitter, alternativt fall dom kan veva ner rutan på grund av värmen.
  • Fråga varje minut ifall ni är framme snart.
  • Kommentera allas utseende på planet.
  • Försök få igång en allsång.
  • Gå runt och fråga om bidrag till alkoholiserade piloternas fond, lyckas detta köp en whiskey till piloterna.
  • Gå på toa och kom sen tillbaka och beskriv i detalj hur det var. Avsluta med "jag har det på band om nån vill se!?"
  • Insistera på att få gå fram och se på pilotens körkort.
  • Försök att få passagerarna att göra revolt mot besättningen.
  • Övertyga alla att du är Usama bin Ladins syskon.
  • Stirra blint på grannes mage konstatera efter 15 min att han behöver banta.
  • Skrik högljutt att nu är slutet nära - innan planet har lyft.
  • Dela ut psalmböcker till samtliga och sjung grymt dåligt. Predika sedan om att präster och dörrvakter borde slippa skatt.
  • Be om att få hålla flygvärdinnans hand under turbulensen. Avsluta med "vill du gifta dig med mig".
  • Dra skämt och skratta innan poängen kommer.

  • ha det bra!

    UPDATE: fixat montibello och veronicas bloggar så att headern sitter som den ska!

    UPDATE: har bytt typsnitt nu med! :) lite skönare för ögonen! bara 2 kvar i kön nu, känner ni någon som vill ha hjälp säg till :)

    Kommentarer
    Postat av: A

    Hej åh vad snäll du är =)
    Men när du sa att du inte tänkte hjälpa fler så frågade jag någon annan! Tack ändå!
    Keep up the good work!

    2008-01-22 @ 19:27:00
    URL: http://aangelaa.blogg.se
    Postat av: Johanna

    kan du göra om den eller nått,om det ser konstigt ut. Kan jag skicka flera så kan du välja eller föra vad du vill ? :)

    2008-01-22 @ 19:45:17
    URL: http://johannnab.blogg.se
    Postat av: Elin

    Hejsan, tack så mkt för din kommentar det värmer. Jag håller med dig om slagsmålet ;)
    Tack.
    Kram Elin

    2008-01-22 @ 20:11:32
    URL: http://elinmarina.blogg.se
    Postat av: Jennifer

    TUSEN TACK FÖR ALL HJÄLP!
    Många kramar!

    2008-01-22 @ 20:18:33
    URL: http://montibello.blogg.se
    Postat av: Jennifer

    Exakt så! Tack så jättemycket!

    2008-01-22 @ 20:43:51
    URL: http://montibello.blogg.se
    Postat av: Elin

    Ja, jag vill gärna ha hjälp, om det är ok för dig?
    Kram Elin

    2008-01-22 @ 20:47:27
    URL: http://elinmarina.blogg.se
    Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

    haha ok du menar så.. Lät som du tyckte det var ok när du skrev och att det var mitt eget fel och det irriterade jag mig lite på. :P
    Aja... Jo... allt det här är bara en enda weird sörja.. Så länge som ingen tar tag i det så kommer det bara fortsätta så här, vilket är trist, eftersom internet är det enda sättet som jag verkligen kan visa mig på - allt annat är liksom dödsdömt...
    :/

    2008-01-22 @ 21:13:24
    URL: http://nevnarien.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0