Hjälpbloggen igång!


Haha ja som det står så har jag fått ett till uppdrag av Madeleine
med en ny layout, och en ny header! ser fram emot det :) mkt jobb att göra och att få planera allt, fäger och sånt på bloggen ska bli kul.

Som lite photoshop nörd jag är så tycker jag dock headern e roligast att jobba med, men det svåra är ju att veta vad den jag hjälper vill ha :) Men jag kommer att lägga upp lite förslag här på bloggen så får vi se hur det blir!

Började fundera på en bakrund igår,
antingen går man med en ljus diskret grön / peach färg och en stor bild på madde som bakom allt längst uppe till vänster, eller något som detta:
image36image37
 du får säga vad du tycker om ideén madde, sen färgerna går lätt att byta!

ska läsa ditt mail nu! :)

hörs!

Kommentarer
Postat av: lotta

smart idé att hjälpa ändra med blogg layout!

2008-01-07 @ 13:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0