Sova på saken

hej , eftersom så många har kommenterat och talat så väl om mig så lovar jag att tänka på saken. folk måste förstå att  jag har stressat en hel del för att hinna med att göra headers, och att jag måste söka upp folk för att de inte mailat och sånt.

Jag gör detta för att jag tycker det är kul att få folk att bli glada plus att jag lär mig en hel delnär jag pysslar.

samt att jag varit besatt av besökar antal. blir ganska tröttsamt, om jag upptar detta så måste jag planera bättre och så. och nu är jag sur för att min after shave svider  vilket den inte brukar!

när jag startade här så hade jag förhoppningar om att hjälpa de med många besökare  så jag på så sätt skulle få läsare, men jag har kommit på att de kasnke bara e inne en gång sen adlrig igen och det känns inte så kul.

jaja det var allt, imorgon ska jag lämna blod och efter jobbet göra en ny design till min blogg, den e för mörk och dyster!.

howdy! =8]

Kommentarer
Postat av: emma

du vet att du är jättebra, älskar verkligen headern du gjorde. Det var jag somuttryckte det fle sne när jag frågade om hjälp till resten med färgerna, för jag trodde du inte kune.
Kommer in här varje dag, är superkul att kolla på alla headers du gör. Ha en bra dag! :)

2008-01-18 @ 07:51:02
URL: http://emmariah.blogg.se
Postat av: jessica

Jag vill bara säga (igen) att jag tycker du gör ett jättebra jobb! Och även jag har besökt dig varje dag för det är kul att se vilka headers du gör. Och om du gjort min, så hade jag definitivt inte slutat besöka dig för det :) Jag gillar din blogg! Hade bra!

2008-01-18 @ 08:28:36
URL: http://jessicawaleij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0